Ibland får man leta lite mer

I går blev det en sväng med ett kul gäng för en fika på hojklubb i Björnsholm. Eller, från början var det sagt att det var Gamleby men det är ju nästgårds så same same liksom.

Nu är ju inte Björnsholm världens största ställe. Nej, en lite plats med ett par hus och en återvinningsstation längs E22-an är det. Ett ställe där man kan tycka att det borde vara enkelt att hitta en hojklubb. Så var inte fallet.

Men nu har jag i alla fall sett hela Björnsholm, tror jag. Blev ett par goa skratt på vägen dit och färd hem i motljus. Så vackert! Låg sist av fem hojar och önskar jag hade en kamera i mina ögon som bara kunde bränna av ett par rutor så fort jag ville. Men sen är det nog så att vissa saker ska upplevas, inte bara visas upp.

Nu ska det visst bli kass väder i flera dar här. Vilken sommar. Känns som april. Hoppas det vänder i juli och blir en riktigt fin höst med. Det förtjänar vi som åker hoj tycker jag =)

Leave a Reply

