Nya bilder och Hojrock 2017

Jäklar vilken helg det blev!

Jag är imponerad över hur mycket jag faktiskt missade av själva eventet. Sjukt, på riktigt. Som hela utställningsområdet. Det missade jag. Och stora delar av campingen med. Det missade jag också. Fast jag gissar att jag sparade ett par kronor på det sättet. 😉

Men, om det ska vara kvar på den platsen så kommer jag INTE missa det nästa år. Det är en sak som är säker. Kanske var det för att det låg ihopbakat med campingen som gjorde att det liksom flöt ihop lite granna. Kanske var det för att jag är så vimsig att jag inte kan läsa en enkel karta. Hmmm.. mest trolig är det det sista. Fast det kommer jag aldrig säga högt till någon. haha

Men resten av Hojrock var kanon! Sällskapet, stämningen, maten, musiken. Alla nya människor jag träffade. Alla gamla med för den delen. Obetalbart. Jag borde kunna klämma fram en jäkla massa bilder på hojar också. Men faktum är att jag bara har bilder på ett par bilar. haha. Ja jäklar, det gäller att ligga på topp när det gäller 😀

Så bilder uteblev. I alla fall såna som ska visas här. 😉 Men, i kväll var jag iväg med Johnny och fota lite. Hoppas det blev kanonbilder då på mig och hojen. Spänningen är olidlig – eller hur? haha.

Får väl se i morgon om det blir något upplagt av det. Annars får jag jaga ut stackarn igen eller rodda med mig egen kamera och fixa. Det går ju det med.

Snart midsommar med. Ska det regna eller vara hojväder? Den som lever får se. 😀

Leave a Reply

