Vill ha längre säsong

Var ute och träna lite lågfart i går. Känns som jag nu är inne på att finslipa detta moment för det sitter rätt bra. 

Tyvärr kunde jag inte öva på undanmanöver. Vägen vi brukar vara på var ockuperad av en traktor och solen låg på rätt bra så jag orka helt enkelt inte. 

Önskar mig lite längre säsong faktiskt just för den här typen av övningar. Svårt att genomföra på ett bra sätt när det är för varmt. 

Får hoppas vägen är obebyggd när nästa säsong drar igång så jag kan öva lite mer där. 🙂 

Leave a Reply

