It’s a drag…

Kom hem efter en vecka på landet och en trip till Stockholm. Förväntade mig att mitt dragbar jag beställde skulle ligga, om inte i brevlådan, så i alla fall att hämta ut. Det gjorde det inte.

Gick in på Mc-Depån för att se om det stod något om deras leveranstider men de omnämndes ingenstans. Så ett mail med frågan skickades. Snabbt svar fick jag. Dock inte lika snabb leveranstid. Nej tre veckor skulle det ta.

Det var lite mer än jag hade förväntat mig så jag undra varför det var så lång leveranstid och fick svaret att artiklar de hade hemma skickades direkt men annars berodde det på hur mycket de hade att göra innan man fick sina grejer.

Nja, jag vet i sjutton. Blir nog att avbeställa det trots allt. Jag anser att man får informera om sådant på sin sida faktiskt.


 

Came back home after a week at the east coast and a trip to Stockholm. Expected to find the dragbar I ordered in my mailbox, or at least to pick up at the parcel center. But no dragbar was to be found.

So I took a closer look at Mc-Depåns website to see if I could find anything about delivery times but nothing was to be found. So I posted the question thru e-mail instead. The answer came quickly. Unfortunatly wasn’t the delivery time quite as fast. I would have to wait up til three weeks. All the things they had in storeage, they shipped emediatly but other things got dealt with depending on how much they had to do.

Well, I really dont’t know if I wanna wait three weeks on a dragbar for my bike. Think I’m gonna cancel the order after all. And my opinion is that they should post this information about delivery times on their website.

Leave a Reply

